Nieuws

Nieuwsbericht

Gemeente Deurne zoekt een Landmeter

Categorie:
Vacature

Gemeente Deurne is opzoek naar een enthousiaste:

 

Landmeter

36 uur per week, schaal 8, HR21 normfunctie medewerker gegevens III.

 

Wat ga je doen als Landmeter?

Bij een gemeente met een oppervlakte van bijna 12.000 ha. is het elke dag een verrassing wat er in je mailbox staat. Zo kan je bijvoorbeeld aan het begin van je werkdag een mail van een bouwaannemer aantreffen. Hij heeft de planning aangepast. Dit komt doordat het bouwbedrijf eerder van start kan gaan met het heien voor de fundering. Aan jou het verzoek of je eerder kan komen meten waar de grenzen van de bouwplaats komen te liggen. Flexibel als je bent, is dat voor jou geen probleem! Deze inmeting krijgt een plek in je dagplanning, waar nog meer taken staan.  Een wijziging in een matenplan voorbereiden en doorvoeren, een verkooptekening maken voor een kavel in een woonwijk en een A-0 plot. Na het uitvoeren van deze taken kan je  de auto in, op naar het inmeten op de bouwlocatie.

Bij het uitzetten van het bouwproject geef je de aannemer mee dat de peilsprongen in het project van wezenlijk belang zijn. Daarbij wijs je nog even op een NAP peil wat in de buurt ligt. Op naar je volgende afspraak. Je hebt een afspraak met het kadaster om nieuwe perceelgrenzen aan te geven. Je bent goed voorbereid op deze afspraak. De meegenomen informatie heb je verzameld toen de woonwijk in oprichting was. Na deze afspraak rijd je terug naar kantoor.

Terug op kantoor ga je op zoek naar een werkplek, vaste werkplekken kennen ze namelijk niet meer in Deurne. Flexwerken is de norm! Je gaat direct aan de slag met een dringend verzoek om een akte op te vragen bij het online kadaster. Dit is namelijk nodig in verband met een milieudelict. Na nog een aantal zaken die geregeld dienen te worden, is het tijd om naar huis te gaan. Op de terugweg  stop je onderweg nog even bij een reststrookje om deze te beoordelen. Je hebt daar een vraag over gehad van een collega over grensoverschrijding.

 

Wat neem je mee als landmeter?

  • Een afgeronde mbo of hbo-opleiding in bijvoorbeeld de richting landmeetkunde, geodesie, civiele techniek of bouwkunde
  • Werkervaring is geen vereiste
  • Kennis van autocad en aanvullende landmeetkundige modules
  • In bezit van rijbewijs B

 

Pas jij binnen onze organisatie?

De gemeentelijke organisatie is continu in ontwikkeling. Onze medewerkers zorgen voor deze ontwikkeling. Wij zijn daarom op zoek naar een nieuwe collega die werkt volgens onze BROS-kernwaarden. Dit betekent dat je Bevlogen je werk doet, daarbij gefocust bent op Resultaat, en dat je Ondernemend te werk gaat door vooral de Samenwerking met bijvoorbeeld collega’s, inwoners en organisaties op te zoeken.  

 

Wie de gemeente Deurne is?

Deurne, een bruisende gemeente in Brainport Eindhoven met grote ambities. Deurne heeft een sterke centrale kern, goede voorzieningen en verbindingen, een gevarieerd landelijk gebied en levendige kerkdorpen met elk een eigen karakter. Met de blik naar buiten stimuleren we duurzame, toekomstgerichte oplossingen en bieden we ruimte voor innovatie. Samen denken we groot, als het bijvoorbeeld gaat om huisvesting voor iedereen en om de samenwerking binnen Brainport Eindhoven en Greenport. Soms is het ook belangrijk om “klein" te denken, als het gaat om maatwerk leveren zoals in de zorg. Wij zijn een gemeente die dicht bij de inwoner staat. Samen met inwoners en nieuwe collega’s willen wij zorgen voor een toekomstbestendig Deurne. Ga jij deze uitdaging met ons aan?

 

Wat krijg je ervoor terug?

  • Flexibele werktijden
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Salaris tussen de € 2040 en € 3376 bruto per maand
  • Individueel keuzebudget bestaande uit vakantiegeld, eindejaarsuitkering en levensloopbijdrage van 17,05%
  • Tegemoetkoming ziektekosten bij IZA, Menzis of CZ van € 168,- of € 296,- bruto per jaar (afhankelijk van je salaris)
  • Een team waar plezier, humor en hard werken voorop staan

 

Interessant, maar heb je toch nog vragen?

Neem dan contact op met Naglaa Bellakhal. Zij wordt jouw nieuwe leidinggevende. Zij is te bereiken op telefoonnummer 0493-38 77 11.

 

Solliciteren op de functie van Landmeter

Heb je interesse in deze functie? Dan nodigen wij jou van harte uit om te reageren. Laat je CV en motivatie achter via deze link. Dit kan tot en met 1 september 2019. De gesprekken vinden plaats op 10 september.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Trefwoorden: Gemeente, Deurne, Meter, Landmeter, Bouw, Bouwkunde, Landmeetkunde, MBO, HBO

 


Call for Abstracts - NCG Symposium 2019

Categorie:
Extern

Call for Abstracts

NCG Symposium 2019

University of Twente - ITC Enschede
Thursday, 21 November 2019

The Netherlands Center for Geodesy and Geo-informatics (NCG) uses its annual symposium to encourage exchange of ideas and discussion of scientific research in the Netherlands in the fields of Geodesy and Geo-informatics.

The NCG calls for abstracts of scientific research results to be presented at the NCG Symposium 2019. Abstracts are welcomed on all topics in the field of Geodesy and Geo-Informatics.

To stimulate discussion, staff of universities participating in the NCG have been asked to coordinate sessions on topics like 3D geo-information, point clouds, quality of crowd sources, geo-data science, geo­ethics/critical data studies, indoor geo-information, governance of SDI, geo marketing, environment and geodesy, precision farming, forestry, GNSS and machine learning methods for geo-information science and remote sensing.

To accommodate presentations on other topics, additional sessions are possible.

After reviewing the submissions, the programme committee will select the abstracts for presentation. The deadline for abstract submission is 27 September.

Authors shall be notified by 15 October.

Please use this form to prepare your abstract.

The symposium will be held at the ITC in Enschede. We are looking forward to your presentations.

 


Gemeente Amsterdam zoekt een Geotechnisch Specialist

Categorie:
Overig kartografie

Amsterdam blijft zich ontwikkelen. Aanleg- en onderhoudsprojecten, zoals de herinrichting van het entreegebied en de ombouw van metrolijn 51, stellen ons voor specialistische vraagstukken rondom onder meer milieu, bodem en duurzaamheid. Zeker ook omdat Amsterdam een groot aantal oude kademuren en bruggen heeft waarvan de staat onvoldoende bekend is. Het Ingenieursbureau is verantwoordelijk voor een goed verloop van de talrijke projecten in onze stad. Hierbij is jouw kennis als geotechnisch specialist onmisbaar.

Gemeente Amsterdam heeft een vacature voor een

Geotechnisch Specialist

36 uur per week

Dit ga je doen als Geotechnisch Specialist

Je adviseert proactief en integraal binnen uiteenlopende projecten. Hierbij heb je een grote mate van vrijheid bij het kiezen van projecten en je rol daarbinnen. Bij complexe projecten werk je binnen een multidisciplinair projectteam. Je treedt dan op als opdrachtgever en brengt met name je ontwerpkennis in. Bij kleinere projecten ben je vanaf de initiatiefase tot en met de uitvoering betrokken en ben je een bron van kennis over het bouwen in, met en op de grond.

Als specialist heb je van al je projecten de geotechnische risico’s goed in beeld. Je overtuigt anderen, zoals je directe collega’s en de technisch manager, van het belang van de juiste geotechnische aanpak. Is er geotechnisch veld- en laboratoriumonderzoek nodig? Dan zet jij deze aanvraag uit. Je geeft onder meer advies over het bouwrijp maken, grondkerende constructies, funderingen en monitoring. Ook lever je input voor de vraagspecificaties voor geïntegreerde contracten, voor het geo-onderdeel in RAW-bestekken en voor EMVI-criteria.

Bij grotere projecten laat je al in de planfase zien waar kansen liggen en maatschappelijke meerwaarde gerealiseerd kan worden. Denk aan het optimaal benutten van de beschikbare ruimte door het ondergronds ontwikkelen van een parkeergarage en goten voor kabels en leidingen. Steeds weer heb je oog voor duurzame en innovatieve mogelijkheden. Zo probeer je waar mogelijk de natuur zo min mogelijk te belasten. Dit doe je door bijvoorbeeld het grondverzet te beperken, of door hinder voor wegverkeer te voorkomen door de werkzaamheden vanaf het water te laten plaatsvinden.

Dit is jouw kracht

Complexe vraagstukken breng jij probleemloos terug tot de kern. Je creëert nieuwe verbanden en komt met creatieve oplossingen. Zijn er ontwikkelingen die van invloed kunnen zijn op ons werk? Jij hebt ze scherp in beeld en zet ze om in kansen. Klantbehoeften zijn voor jou leidend. Je voelt deze goed aan en anticipeert erop.

Verder heb je:

  • Een hbo- of wo-diploma civiele techniek, met een specialisatie in de geotechniek. Heb je een hbo-diploma? Dan heb je bij voorkeur ook de cursus grondmechanica en funderingstechniek 1 afgerond.
  • Minimaal vijf jaar werkervaring met advisering over geotechniek in het voortraject en in de uitvoering van complexe ruimtelijke projecten.
  • Kennis van de diverse facetten van het geotechnisch vakgebied.
  • Kennis van en actuele ervaring met de bekende rekenpakketten zoals Deltares D-Serie en EEM software PLAXIS 2D/3D.

Wat biedt Gemeente Amsterdam jou?

  • Minimaal € 2.795,- en maximaal € 4.225,- bruto per maand (salarisschaal 10) op basis van een 36-urige werkweek. Je exacte salaris is afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring.
  • Complexe, afwisselende werkzaamheden en een plek in een collegiaal, divers team waarbinnen iedereen zijn identiteit en eigenheid behoudt.
  • De mogelijkheid om thuis te werken en flexibele werktijden te hanteren, voor een goede balans tussen werk en privé.
  • Een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, met onder meer opname in het ABP-pensioenfonds, reiskostenvergoeding en een maandelijkse bijdrage aan je ziektekostenverzekering.
  • Een individueel keuzebudget om extra verlofuren mee te kopen, opleidingskosten van te betalen of te laten uitbetalen in de vorm van extra inkomen.
  • Uitstekende opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden zoals officetrainingen, mindfulness en vakspecialistische opleidingen.

Hier ga je werken

Amsterdam groeit! Elk jaar komen er meer bezoekers, bewoners en bedrijven naar onze prachtige stad. Bij de gemeente Amsterdam werken we met 14.000 collega’s dagelijks aan een veilige, schone stad waar het goed wonen, werken en ontspannen is. Dit doen we voor de 2,3 miljoen bezoekers van Sail, maar ook voor de buurman die graag een bloemperkje voor de deur wil. Je kunt je voorstellen dat het hierbij belangrijk is dat we assets zoals verhardingen, bruggen, kademuren en openbare verlichting goed onderhouden. Energietransitie, klimaatadaptatie, mobiliteitstransitie, een veilige infrastructuur, een leefbare openbare ruimte; het zijn grote opgaves.

Ons Ingenieursbureau werkt hieraan met bijna duizend collega’s. Dit zijn dé partners binnen de stad op het gebied van inkoop, techniek en projectrealisatie in grond-, weg- en waterbouw. Diverse constructeurs, hydrologen, werkvoorbereiders, projectleiders, directievoerders, planners, risico-analisten en innovatie-aanjagers bieden expertise op water- en deltatechnologie, stedelijke inrichting en milieu, infrastructuur, verkeersadvies, project- en contractmanagement. Zij werken onder meer aan het creëren van land voor IJburg, de instandhouding van tientallen bruggen en kilometers walmuur, de renovatie van tunnels en de inrichting van honderden straten en vele gebiedsontwikkelingen.

Vragen over deze vacature

Wil je meer informatie over de functie of procedure? Neem dan contact op met Martin op de Kelder, adviseur geotechniek. Hij is bereikbaar via 06 – 10 85 39 40 en  m.op.de.kelder@amsterdam.nl.

Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op Christine Hilgers, projectleider werving en selectie. Zij is bereikbaar via 06 – 11 17 90 90 en c.hilgers@amsterdam.nl.

Solliciteren op de functie van Geotechnisch Specialist

Zet jij je ideeën en kennis graag in voor een ambitieuze werkgever die het beste wil voor de stad Amsterdam en haar bewoners, ondernemers en bezoekers? Upload dan uiterlijk 3 september 2019 je motivatie en cv via deze link.

De gemeente Amsterdam wil een diverse en inclusieve organisatie zijn. Een organisatie die ruimte biedt aan iedereen en die de kracht van de diversiteit van medewerkers gebruikt om betere resultaten te halen voor de stad. Talent als basis, diversiteit als kracht. We streven ernaar dat het personeelsbestand een afspiegeling is van de beroepsbevolking van Amsterdam met al haar aanwezige verschillen. Vacatures staan open voor iedereen, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Trefwoorden: Civiele Techniek, Geotechniek, Grondmechanica, Technisch Specialist, Overheid, Gemeente, vacature Amsterdam


GeoBuzz - Dien voor 17 juni je voorstel in

Categorie:
Vereniging

Op 19 & 20 november vindt GeoBuzz plaats in Congrescentrum 1931 in 's-Hertogenbosch. Het motto dit jaar is 'Ondernemen met locatiedata'. Locatiedata hebben meerwaarde voor de energietransitie, de omgevingswet, mobiliteitsontwikkelingen, het voedselvraagstuk en participatie van burgers, belangenorganisaties en bedrijven in het openbaar bestuur. Tot 17 juni 2019 is het mogelijk om voorstel(len) in te dienen voor presentaties, workshops en demonstraties voor GeoBuzz.

De programmacommissie van GeoBuzz nodigt bedrijven, studenten, wetenschappers, ambtenaren, geo-professionals, mensen werkzaam in het het geo-werkveld en allen die ondernemen met locatiedata uit om voorstellen in te dienen voor GeoBuzz. Probeer gezamenlijke voorstellen in te dienen: bedrijven met klanten, kennisorganisaties met bedrijven, adviesbureaus en overheden en alle andere mogelijke samenwerkingen. Geef een creatieve invulling! Het is de ambitie om een programma samen te stellen dat verrassend, creatief en inspirerend is. Ook qua vorm.

Drie uitvoeringsvormen

- Geef een inspirerende presentatie.
Bijvoorbeeld over nieuwe inzichten, over innovatieve producten of over (gezamenlijke) ambities.

- Organiseer interactie.
Bijvoorbeeld door een debat te organiseren, een workshop te geven of gezamenlijk een probleem op te lossen.

- Laat iets beleven op de Inspiratieparade.
De inspiratieparade komt voort uit het Geo-gebruikersfestival en is een open ruimte op de beursvloer waar overheden, kennisorganisaties en bedrijven hun maatschappelijke producten en diensten kunnen demonstreren.

Geo Prestige Awards
De vereniging GIN organiseert de Geo Prestige Awards. De prijsuitreiking is op 19 november ’s avonds tijdens het GIN-gala. Je kunt aangeven of je voorstel meedingt aan de Awards.

Selectie
Bij de selectie van de binnengekomen voorstellen wordt gekeken naar:

  • De kwaliteit van jouw voorstel:
    • Gaat jouw voorstel over het samen ondernemen met locatiedata?
    • Is jouw voorstel inspirerend?
    • Is jouw voorstel vernieuwend?
    • Gaat jouw voorstel over samenwerking?
       
  • Het maatschappelijke thema waar uw voorstel op betrekking heeft:
    • Per thema wordt een dagvullend programma gemaakt.
    • Wat is de relevantie van het voorstel voor het thema?
       
  • De uitvoeringsvorm van jouw voorstel: presentatie, interactie of inspiratie.

Beoordeling door de programmacommissie
De voorstellen worden beoordeeld door een programmacommissie bestaande uit vertegenwoordigers van:
gemeente ’s-Hertogenbosch, gemeente Den haag, Informatiehuis Water, Ministerie van Binnenlandse Zaken, Geonovum, provincie Zuid-Holland, SV-BGT, Rijkswaterstaat, Mapvision, Imagem, RPS, Geodan, Sweco, Aeres Hogescholen, GIN, GeoBusiness Nederland en Sense.

Voorstel indienen
Voorstellen kunnen ingediend worden via:

 


Zet jezelf op de kaart als geodetisch adviseur bij het Kadaster

Categorie:
Vacature

Ambities vertalen naar concrete onderzoeken, innovaties en projecten. Altijd gericht op optimalisatie. Dat is wat de afdeling product- en procesinnovatie doet. Zet jezelf bij ons op de kaart als een gemotiveerde:  

Geodetisch adviseur

Een echte geodeet met belangstelling voor businessprocessen en vernieuwing van het landmeetkundig systeem. Iemand die niet wegloopt voor complexe materie van geografische aspecten van kadastrale registratie. Jij volgt ontwikkelingen, ziet kansen en innoveert graag. En richt je op het geodetisch aspect van de basisregistratie Kadaster (BRK).

Proactief en ondernemend
Complexe materie maak je je snel eigen. Je draagt proactief bij aan de visie op de ontwikkeling van de landmeetkundige inwinning en draagt die uit. Draagvlak creëren bij landmeters, stakeholders en realisatieteams gaat je dan ook makkelijk af. Je denkt in oplossingen en bent een ondernemende collega.

Samen voor resultaat
Jij vertaalt businessdoelen in IT-specificaties. Je voert business case studies uit en adviseert over de noodzaak, de haalbaarheid en de consequenties van de voorstellen. Vervolgens werk je in teamverband aan implementatie van de innovaties. De Nederlandse taal beheers je goed, zowel in woord als geschrift.

Iemand met een visie
Met jouw academische werk- en denkniveau heb je aantoonbare kennis over het landmeetkundig domein en tooling die daarbij hoort. Je hebt een relevant netwerk en kennis over GEO-gerelateerde systemen, informatieproducten en adviesdiensten. Je hebt een visie op de inzet en vernieuwing van meetinstrumenten en bent analytisch sterk.

Wij willen je graag ontmoeten!

Wij zijn de afdeling Product- en Procesinnovatie en we werken informeel samen in een inspirerend team. We richten ons op ontwikkeling van ketenprocessen en productoptimalisatie, veelal door ondersteuning met IT systemen. Daarvoor formuleren we businesscases en specificeren we nieuwe producten en procesverbeteringen. Jij maakt deel uit van een team met adviseurs en informatiemanagers en zult werken vanuit ons hoofdkantoor in Apeldoorn. Je voelt je thuis in een tem die Agile en Scrum werkt.

Informele werksfeer en veel ruimte om te leren en ontwikkelen
Vanuit een dynamische omgeving bieden wij een informele werksfeer en stimuleren wij leren en ontwikkelen. Jij maakt jouw eigen keuzes. Keuzes die passen binnen een flexibele 36-urige werkweek. Je bruto maandsalaris is, afhankelijk van kennis en ervaring, maximaal € 5.638,- met daarnaast 25% keuzebudget.

Jouw talent bij ons op de kaart?

Solliciteer direct via deze link! Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Eric Hagemans, Adviseur proces- & productinnovatie, 06 – 21 71 20 49. Voor informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Boudewijn Plantinga, Matchpoint, 088 - 183 32 50.

Wij hebben graag jouw talent goed in kaart. Daarom is een assessment onderdeel van de selectieprocedure.

Voor alle vacatures van het Kadaster, zie https://www.werkenbijhetkadaster.nl/vacatures


Gemeente Deurne zoekt een GIS Specialist / Beheerder BGT

Categorie:
Vacature

GIS Specialist / Beheerder BGT

36 uur, schaal 9, HR21 normfunctie medewerker gegevens II.

 

De GIS-specialist is werkzaam binnen het team Informatie Voorziening en Automatisering (IVA) van de afdeling Bedrijfsvoering. Het is een functie waarbinnen advisering, ontwikkeling en toepassing van geo-informatie centraal staat. Bovendien ben je de beheerder van Basisregistratie Grootschalige Topografie (BGT). Dit beheer doe je in de applicatie Neuron Stelselregistratie. Daarnaast beheer je de geografische informatiesystemen. Je adviseert over de gebruiksmogelijkheden van geo-informatie en ontwikkelt op verzoek en op eigen initiatief nieuwe toepassingen hiervoor. Jij bent ook de coördinator voor het proces tussen BGT en Beheer Openbare Ruimte (BOR), de BGT en de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG) en je coördineert de inwinning van Geometrie voor de BGT, BAG en BOR. Deze gegevens worden gebruikt voor interne werkprocessen, bij de ondersteuning van beleidsbeslissingen en voor informatiekaarten voor burgers. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Je weet dus snel het probleem of de vraag helder te krijgen en je bent in staat een goede en overtuigende gesprekspartner te zijn voor collega’s, gebruikers en leveranciers.

 

Wat neem je mee als GIS specialist/beheerder BGT?

  • Hbo werk- en denkniveau.
  • Je hebt ervaring met de BGT en kent de regelgeving.
  • Je begrijpt de samenhang en verbanden tussen basisregistraties.
  • Je hebt bij voorkeur kennis van Neuron Stelselregistratie, FME, SQL (Oracle, Spatial en PostGIS), QGIS en Geoserver.
  • Je bent enthousiast, ondernemend, doortastend en innovatief.

 

Pas jij binnen onze organisatie?

De gemeentelijke organisatie is continu in ontwikkeling. Onze medewerkers zorgen voor deze ontwikkeling. Wij zijn daarom op zoek naar een nieuwe collega die werkt volgens onze BROS-filosofie. Dit betekent dat je Bevlogen je werk doet, daarbij gefocust bent op Resultaat, en dat je Ondernemend te werk gaat door vooral de Samenwerking met collega’s op te zoeken.  

 

Wie de gemeente Deurne is?

Deurne, een bruisende gemeente in Brainport Eindhoven met grote ambities. Deurne heeft een sterke centrale kern, goede voorzieningen en verbindingen, een gevarieerd landelijk gebied en levendige kerkdorpen met elk een eigen karakter. Met de blik naar buiten stimuleren we duurzame, toekomstgerichte oplossingen en bieden we ruimte voor innovatie. Samen denken we groot, als het bijvoorbeeld gaat om huisvesting voor iedereen en om de samenwerking binnen Brainport Eindhoven en Greenport. Soms is het ook belangrijk om “klein" te denken, als het gaat om maatwerk leveren zoals in de zorg. Wij zijn een gemeente die dicht bij de inwoner staat. Samen met inwoners en nieuwe collega’s willen wij zorgen voor een toekomstbestendig Deurne. Ga jij deze uitdaging met ons aan?

 

Wat krijg je ervoor terug?

  • Flexibele werktijden.
  • Opleidingsmogelijkheden.
  • Salaris tussen de € 2.335 en € 3.805 bruto per maand bij 36 uur, schaal 9, HR21 normfunctie medewerker gegevens II. Het betreft en voorlopige indeling. De functie moet nog worden voorgelegd aan de HR21 Indelingscommissie.
  • Individueel keuzebudget bestaande uit vakantiegeld, eindejaarsuitkering en levensloopbijdrage van 17,05%.
  • Tegemoetkoming ziektekosten bij IZA, Menzis of CZ van € 168,- of € 296,- bruto per jaar (afhankelijk van je salaris).
  • Een team waar plezier, humor en hard werken voorop staan.

 

Interessant, maar heb je toch nog vragen?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Anita van Rijswijck, teamleider Informatie Voorziening en Automatisering (IVA) of Ton Duijmelings, telefoon (0493) 387 711.

 

Direct solliciteren op de functie GIS Specialist / Beheerder BGT?

Heb je interesse in deze functie? Dan nodigen wij jou van harte uit om te reageren. Laat je CV en motivatie achter via deze link. Dit kan tot en met 2 juni 2019. De gesprekken vinden plaats in week 24.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

 


Gemeente Vlissingen zoekt een Adviseur geo-informatie en basisregistraties

Categorie:
Vacature

Vlissingen, een maritieme stad in hart en nieren met een sterk eigen karakter. Een gemeente met bijna 45.000 inwoners. Ongepolijst, kleurrijk, no-nonsense, kunst & festivalstad én internationaal. Grote woonwijken omarmen de stad. De dorpen Ritthem en Oost-Souburg maken de gemeente compleet. De typering "Havenstad" dekt voor een groot deel de lading en de Vlissingers zijn trots op dat predicaat. Omdat de Westerschelde in de Noordzee stroomt, is Vlissingen een natuurlijke, strategische locatie in de internationale transportketen. De Westerschelde en de Noordzee zijn van levensbelang voor de economie. Het zoute water stroomt als het ware door de aderen van haar inwoners. Wonen, werken en leven aan de zee tekent de Vlissingers.

Voor ons team Advies binnen de directie Bedrijf en Beheer zoeken wij een:
Adviseur geo-informatie en basisregistraties (1,0 fte)

Wil je direct solliciteren, klik hier.

Geo-informatie is de bron van alle digitale kaarten. Om die bron optimaal te gebruiken, zet jij jouw kennis in. Je hebt ruimtelijk inzicht, signaleert en legt verbanden. Samen met je collega ontwikkel je beleid en zet je geo-informatie op de kaart. Jouw vernieuwende ideeën, frisse blik en sterke analyses creëren kansen!

Wat ga je doen
Jij hebt je zaken graag op orde en zorgt ervoor dat de basisregistraties dat ook zijn. Denk maar eens aan de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG), Basisregistratie Grootschalige Topografie (BGT), Basisregistratie Kadaster (BRK) en Basisregistratie Waardering Onroerende Zaken (WOZ) die allemaal met elkaar in verbinding staan. Je neemt besluiten in verband met de BAG een neemt je verantwoordelijkheid daarover. Bezwaren tegen deze besluiten handel je netjes af. Ook het beheer van geo-bestanden is bij jou in goede handen. Naast het bijhouden van de basisregistraties voer je ook informatieanalyses uit en lever je gis-informatieproducten af. Jouw oog voor detail is een sterk punt. Geen enkel kleinigheidje ontgaat je en zeker niet op beeld.

Wie ben jij
Jij bent een goede match met onze kernwaarden samenwerken, vakmanschap, klantgericht en transparant. Verder doe je ook niet onder voor het volgende:

  • Je hebt goede ontwikkelde analytische vaardigheden. Je hebt doorzettingsvermogen, ruimtelijk inzicht en je bent communicatief sterk. Je werkt met plezier toe naar oplossingen.
  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau. Je hebt een afgeronde opleiding op het gebied van bijvoorbeeld HBO-ICT/bedrijfskundige informatica, geodesie of geo-informatica
  • Kennis van GIS en/of ervaring in het werken met de GIS-software van Esri is een pré.

Wat vinden je collega's
"Je krijgt een breed en afwisselend takenpakket. We zoeken dan ook een collega met interesse voor alle aspecten van geo-informatie en je vindt het leuk om creatieve oplossingen te zoeken voor concrete vragen."  – Team advies

Wat bieden wij
Wij bieden een salaris van maximaal € 4.541 bruto per maand (functieschaal 10A), met op termijn een uitloop naar € 4.859 bij een 36-urige werkweek. Daarnaast bouw je een budget op van 17,05%. Neem je naast je standaard verlof graag wat extra vrij? Dit kun je inzetten voor extra salaris, meer vrije tijd of een fiets. Je werktijden deel je zelf in en ook voor je persoonlijke ontwikkeling doe je zelf voorstellen. Een reiskostenvergoeding hoort ook bij de voorwaarden.

Actie
Geef je carrière een Vlissingse vlucht en solliciteer uiterlijk 8 mei 2019  via deze link. Wil je graag meer weten over deze functie, dan kun je contact opnemen met Jaap van der Heide, teamleider Advies (telefoonnummer 0118-487297) of met John van den Heuvel, P&O-adviseur (telefoonnummer 0118-487306).

Planning
De gesprekken vinden plaats op 13 mei 2019. Handig om rekening mee te houden in je agenda.


FIG2019 working week

Categorie:
Vereniging

Hanoi, Vrijdag 26 april

Vanochtend was de laatste bijeenkomst van de general assemblee van FIG2019 working week. Na de aftrap op maandag 22 april, een druk programma met lezingen en technical tours, komt er nu een einde aan deze working week.

Ruim 1.000 bezoekers uit ruim 70 landen namen deel aan dit evenement. Velen van hen, en waarschijnlijk meer, zullen we volgend jaar mei ontvangen in Amsterdam bij FIG2020. We zijn al mooi op weg met het programma en kijken uit naar een energieke working week!

Meld je alvast aan en maak een keuze uit de mogelijkheden die de expositieruimte biedt!

http://www.fig.net/fig2020/


Abonneren op RSS - Nieuws