Gemeente Hilversum zoekt een Geo-informatie specialist / Beheerder BGT

Categorie:
Vacature

Ben jij een kei in het analyseren van geografische gegevens? Kan jij verbanden zien tussen verschillende Geo-werkvelden en gevraagd en ongevraagd advies geven? Dan is dit jouw baan!

De gemeente Hilversum is op zoek naar een

 

Geo-informatie specialist / Beheerder BGT

 

De functie
De Gemeente Hilversum is op zoek naar een nieuwe collega voor het cluster ‘Geo’ van het team Gegevenshuis. Als Geo-informatie specialist / beheerder BGT heb je een afwisselend takenpakket. Je wordt betrokken bij alle werkzaamheden die in het cluster plaatsvinden. Je werkt nauw samen met de landmeters, de BGT beheerders en de GIS medewerkers.

Als Geo-informatie specialist / beheerder BGT ben je mede verantwoordelijk voor het beheer van de BGT. Je analyseert en verrijkt geografische gegevens met als resultaat verschillende ‘Geo-producten’. Je gaat samen met een collega werken aan een verdere verbetering van het proces tussen BGT - BOR (Beheer Openbare Ruimte) en tussen BGT – BAG (Basisregistratie Adressen en Gebouwen). Je houdt de kwaliteit van de BGT in het oog en doet voorstellen om deze te monitoren en te verbeteren. Bij complexe landmeetkundige werkzaamheden kunnen de landmeters bij jou aankloppen. Je bent in staat om snel verbanden te zien tussen de verschillende Geo-werkvelden en geeft gevraagd en ongevraagd advies. Kwaliteit en efficiëntie zijn voor ons belangrijk.

Kennis en ervaring:

  • HBO opleidings- en denkniveau en een aantal jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring met de BGT, met desktop GIS (QGIS) en met ‘WebGIS’;
  • Je hebt kennis van MicroStation en ervaring met landmeten;
  • Het is een pré wanneer je ervaring hebt met Neuron Stelsel Registratie (BAG,BGT,BRK, Wkpb).

Daarnaast ben je;

  • Innovatief;
  • Zelfstandig, proactief en werk je nauwkeurig;
  • Klantgericht, collegiaal en bezit je een hoge dosis doorzettingsvermogen.

De Gemeente Hilversum
Als gemeente zetten we ons maximaal in voor onze inwoners en bedrijven. We zorgen voor een beter Hilversum waar signalen vroeg gehoord worden. We luisteren aandachtig naar vraagstukken die burgers, bezoekers en bedrijven aan de orde stellen. We zoeken altijd de dialoog met de inwoners en andere doelgroepen.

Het team
Vernieuwen, ontwikkelen en ondernemen zitten in het DNA van de Gemeente Hilversum. Als gemeente zetten we ons maximaal in voor onze inwoners en bedrijven. Je krijgt bij ons alle ruimte om daarin echt het verschil te maken. Je komt terecht in het team Gegevenshuis. Gegevenshuis brengt een aantal disciplines bij elkaar zoals: BAG, WOZ, GEO en belastingheffing. Dit stelt ons in staat om efficiënter en slimmer te werken. Samenwerken is erg belangrijk. Binnen het team heerst daardoor een informele sfeer waarbij de lijntjes kort zijn. Goed feedback kunnen geven en ontvangen, is bij ons ook erg belangrijk.

Arbeidsvoorwaarden
Het gaat om een functie voor 36 uur per week. Daarbij hoort een salaris van maximaal € 3.805, - bruto per maand (schaal 9) op basis van een 36-urige werkweek, afhankelijk van opleiding, leeftijd en ervaring. Je start met een jaarcontract, met uitzicht op een vast dienstverband.

Bovendien biedt de gemeente Hilversum prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Zo is er de mogelijkheid om flexibel te werken en krijg je bovenop het genoemde salaris 17,05 % Individueel Keuzebudget (IKB). Dit budget kun je uit laten betalen of kun je inzetten voor verschillende doeleinden. Ook biedt de gemeente Hilversum een grote variëteit aan opleidingsmogelijkheden die bijdragen aan zowel organisatie- als persoonlijke en professionele ontwikkeling, bouw je pensioen op bij het ABP en heb je de keuze om deel te nemen aan een collectieve ziektekostenverzekering. Kijk voor een uitgebreid overzicht van onze arbeidsvoorwaarden op https://www.hilversum.nl/Home/werkenbij.
 

Informatie?
Voor meer informatie over de inhoud van deze functie en de sollicitatieprocedure bel gerust even met Alison Cowdrey (Teammanager Gegevenshuis) op 06-10078368.
 

Solliciteren
Dan zien wij jouw motivatie en CV graag online vóór 2 september 2019 tegemoet via deze link. De sollicitatiegesprekken vinden plaats in de week van 16 september.

Deze vacature staat gelijktijdig intern en extern open. Bij gebleken geschiktheid heeft de interne kandidaat voorrang.

Een assessment, het maken van een casus, het opvragen van referenties en (online) screening, bijvoorbeeld via databanken, zoekmachines en sociale netwerken, kunnen deel uitmaken van het sollicitatieproces.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.