Gemeente huizen zoekt een BAG Specialist

Categorie:
Vacature

BAG beheerder

Huizen staat voor aanpakken. Voor luisteren, meedenken en meebeslissen. Voor samen het verschil maken. En werken vanuit mogelijkheden. Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening 'Goed geregeld, graag gedaan!' Anders gezegd, wij zijn 4G.

Huizen werkt aan grote opgaven. Een paar voorbeelden zijn de invoering van de omgevingswet, het uitbreiden van de digitalisering voor inwoners en collega's, een klimaatneutraal Huizen in 2050, het vergroten van het toerisme in Huizen als verlengstuk van de metropoolregio en dienstverlening op maat voor alle inwoners.
 

Bij team GEO-Informatie is per direct de volgende functie vacant: 

BAG Beheerder

voor 22 tot 28 uur per week (Huizen)
 

Wat ga je doen
Je bent verantwoordelijk voor de registratie en het integrale beheer van de Basisregistratie adressen en gebouwen (BAG). Als BAG Beheerder hou jij je bezig met het beoordelen van de omgevingsvergunningen, het opstellen van de huisnummer-besluiten en -tekeningen, het verwerken van statuswijzigingen, het (laten) onderzoeken en afhandelen van terugmeldingen en natuurlijk de verwerking in onze BAG-applicatie Je bent verantwoordelijk voor het monitoren en controleren van de kwaliteit van de registratie en de verschillende BAG-gerelateerde werkprocessen. Waar nodig richt je nieuwe of aanvullende processen in om de kwaliteit van de registratie te verbeteren en te borgen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het proces rondom straatnaamgeving. Je houd de relevante ontwikkelingen op je vakgebied bij en adviseert daarover binnen het team. Je bent het aanspreekpunt voor alle BAG gerelateerde vragen.

Wat breng je mee
Wij zoeken iemand met een relevante opleiding op HBO niveau en met ruime en aantoonbare werkervaring met BAG-werkzaamheden. Je hebt aantoonbaar kennis van en ervaring met verschillende BAG-software applicaties. Ervaring met iObjecten is een pré. Je hebt inzicht in de samenhang met andere, gerelateerde, basisregistraties (BGT, WOZ, BRK, BRP). Je hebt affiniteit met geo-informatie en ervaring met GIS en/of CAD systemen.

Verder ben je een zelfstandig werkende professional die mee en vooruit denkt. Je bent een teamplayer die, in een dynamische omgeving en soms onder tijdsdruk, altijd kwaliteit levert.  Je bent in staat een coördinerende rol te spelen bij het maken van (procedure) afspraken en daarbij draagvlak te creëren. Vanzelfsprekend is je mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid op goed niveau.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectieprocedure.

 

Wat bieden we jou
Een leuke, afwisselende en veelzijdige functie. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals het Individueel Keuze Budget (IKB). Het salaris is afhankelijk van opleiding en werkervaring, maximaal € 3968 bruto per maand (schaal 9 op basis van 36 uur per week). Voor goede en zeer ervaren kandidaten bestaat de mogelijkheid om (op termijn) in schaal 10 (maximaal € 4406 bruto per maand bij 36 uur per week) te komen.

Wil je meer informatie
Neem dan contact op met Tom Kandou, teamleider (a.i.) van het team GEO-informatie. Telefoonnummer: (035) 528 1471.

Wil je reageren?
Heb je belangstelling en wil je reageren? Dat kan tot en met 1 december 2019, uitsluitend via deze link.

De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 10 en 16 december 2019.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.